AMI Fusilli – zabawki dla niemowlaków – free pattern

Jak pisałam w poście tutaj, genialność i prostota macek w zabawkach dla maluchów mnie zachwyciła i postanowiłam stworzyć własną alternatywę dla popularnych ośmiorniczek.

Przypomnijmy, że podobne do pępowiny macki zachęcają niemowlaka do łapania. Tak jak różne metkowce, są jak stworzone do ciągnięcia, gryzienia i ciamkania.

Przypomniała mi się kiedyś taka zabawka z przedszkola: pajacyk ze sznurkowymi kończynami, wspomnienie dość mgliste, choć wystarczająco inspirujące. Ami Fusillki to najprostsze jak tylko można zwierzęce główki z ciałkami jak z makaronu fusilli. Moim ulubieńcem jest pies 🙂

Zapraszam do pobrania darmowego wzoru i szydełkowania Ami Fusillków.

Po polsku  AMI Fusilli – Free Crochet Pattern by Babayaga – PL

Po angielsku ami-fusilli-free-crochet-pattern-by-babayaga-eng

p.s. Zwróć uwagę, że każdego Ami Fusillka robiłam z innego rodzaju włóczki (również różnej grubości) choć tym samym szydełkiem i za każdym razem uzyskałam inny efekt i rozmiar.

4 uwagi do wpisu “AMI Fusilli – zabawki dla niemowlaków – free pattern

Skomentuj

