NosfeRATu – free crochet patttern

O naiwności! Kolejny wpis miał być po dwóch tygodniach. No cóż, jak to mówią… „Byłem idealnym rodzicem dopóki nie miałem własnych dzieci”. Doświadczeni rodzice pokiwają głową z politowaniem, nie-rodzice potraktują z chłodną obojętnością. A ja muszę to przyznać, choć moment zostania rodzicem jest cudowny, to i pewne złudzenia szybko się rozwiewają. No ale póki co, nie jest to blog parentingowy, tylko szydełkowo rękodzielniczy, a więc do rzeczy.

Lada moment moje ulubione Halloween. Choć nie trzeba mi okazji, żeby tworzyć w tym klimacie, to jednak na tę okoliczność dwa wzory. Dziś NosfeRATu.

p.s. Cykl wyprawkowy w drodze 😉

Po angielsku – nosferatu-eng

Po polsku – nosferatu-pl

dsc00803
NosfeRATu
dsc00770
NosfeRATu
dsc00783
NosfeRATu
Skomentuj

